Problemen met mijn bestelling

We doen natuurlijk ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk naar je toe te brengen. Mocht dit niet gebeuren, dan kun je in de bevestigingsmail zien met wie je contact op moet nemen.

Hebtrek probeert restauranthouders te stimuleren om bestellingen altijd op de opgegeven tijd te bezorgen. Het kan voorkomen dat de bestelling wat eerder of later is dan gewenst. Hiervan is de restaurant afhankelijk van de drukte op de weg en in hun zaak. Mocht het restaurant gebruik maken van de Hebtrek Bezorgservice, dan is zij ook afhankelijk van de drukte bij de bezorgservice en het aantal beschikbare bezorgers.

De bezorgdienst loopt via Hebtrek Diensten B.V. en zij proberen alle bestellingen zo snel als mogelijk te bezorgen. Bij vertraging zal u altijd een SMS bericht ontvangen en up-to-date gehouden worden per SMS, behalve als het restaurant zelf bezorgt.

Mocht je per ongeluk dubbel besteld hebben dan is het in ieder geval belangrijk om je bankrekening te checken om te zien of je bestelling dubbel af is geschreven. Mocht dat het geval zijn, dan kun je het beste direct contact opnemen met Hebtrek via [email protected] of bel naar 010 311 6856.

Hebtrek verzorgt via Hebtrek Diensten B.V. de bezorging voor slechts 10% van de restaurants die zijn aangesloten op haar platform. Indien je niet te vrede bent met de inhoud van je bestelling, dan adviseren wij je contact op te nemen met het restaurant. Hebtrek bereid namelijk geen maaltijden en bezorgt slechts voor een klein deel bestellingen via haar bezorgdienst.

Je kunt eenvoudig contact opnemen met het restaurant door de bevestigingsmail erbij te pakken en daar te klikken op het telefoonnummer van het restaurant. Als het restaurant gebruikt maakt van de Hebtrek Bezorgservice, dan zult u automatisch naar ons bellen en dan zal onze klantenservice voor u bemiddelen.

Download de app
Kijk, kies en geniet!
Ontdek het op Google Play Ontdek het op App Store