Problemen met mijn bestelling

We doen natuurlijk ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk naar je toe te brengen. Mocht dit niet gebeuren, dan kun je in de bevestigingsmail zien met wie je contact op moet nemen.

We proberen bestellingen altijd op de opgegeven tijd te bezorgen. Het kan voorkomen dat we wat vroeger of later zijn. Hiervan zijn we afhankelijk van de drukte op dat moment, de hoeveelheid beschikbare koeriers en de afstand tussen het restaurant en het bezorgadres.

Mocht je per ongeluk dubbel besteld hebben dan is het in ieder geval belangrijk om je bankrekening te checken om te zien of je bestelling dubbel af is geschreven. Mocht dat het geval zijn, dan kun je het beste direct contact opnemen met Hebtrek via [email protected].

Hebtrek verzorgt enkel de bezorging van je eten vanaf het restaurant tot het bezorgadres. Als de kwaliteit van het eten niet is wat je verwacht, dan kun je het beste contact opnemen met het restaurant waar je de bestelling hebt geplaatst.

Download de app
Kijk, kies en geniet!
Ontdek het op Google Play Ontdek het op App Store