Over Mijn Bestelling

Na het afronden van je bestelling is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen. Dit geldt voor gerechten, maar ook voor verdere informatie zoals het bezorgadres.

Zodra je de bevestiging in je mail hebt is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen. In het geval dat je een foutje hebt gemaakt (bijvoorbeeld door het verkeerde adres op te geven) kun je het beste direct contact opnemen met het restaurant waar je je bestelling geplaatst hebt.

Woon je op een moeilijk bereikbare plek of is het bezorgadres lastig te vinden? Laat het ons weten bij je bestelling, en dan zorgen we er voor dat onze bezorger weet waar hij moet zijn!

Het is ook mogelijk om specifieke instructies voor het bereiden van je gerecht mee te sturen met je bestelling.

Na je bestelling sturen wij je een bevestiging met een overzicht van je bestelling, het ordernummer en informatie over het bezorgadres. Bewaar deze email tot je de bestelling hebt. Mocht er iets verkeerd zijn gegaan met je bestelling kunnen we je vragen om de informatie uit de bevestiging in je email.

Download de app
Kijk, kies en geniet!
Ontdek het op Google Play Ontdek het op App Store