Hoe laat ik een beoordeling achter?

Restaurants
Er is maar één methode  om een beoordeling achter te laten bij een restaurant en dat is door een bestelling te plaatsen via Hebtrek.nl. Nadat je bij een restaurant hebt besteld, kun je hun eten en bezorgservice beoordelen op ons platform. De makkelijkste manier om dat te doen is door je e-mail te checken nadat je je bestelling hebt ontvangen. We sturen je dan een bericht met een link om de bestelling te beoordelen. Als je een Hebtrek.nl account hebt, kun je een restaurant waar je besteld hebt beoordelen in de “Bestellingen” sectie van je account op onze website. Wanneer je de optie krijgt, kun je ervoor kiezen om de beoordeling anoniem te plaatsen indien gewenst. Je kunt alleen een beoordeling plaatsen bij een restaurant, wanneer je hier een bestelling hebt geplaatst via Hebtrek.nl. Na de bestelling heb je twee weken de tijd om hierover een beoordeling achter te laten. Dit proces geeft ons de zekerheid dat alle beoordelingen afkomstig zijn van klanten die hebben besteld via Hebtrek.nl.

Het achterlaten van een beoordeling helpt andere mensen om een geschikt restaurant te vinden om maaltijden te bestellen. Via beoordelingen heb je de mogelijkheid om het restaurant te vertellen wat ze goed deden en hoe ze zouden kunnen verbeteren. Als de beoordeling is verstuurd kan je niet in staat zijn om jouw beoordeling te wijzigen. Hebtrek.nl vraagt daarom dat alle restaurant beoordelingen gebaseerd zijn op echte ervaringen, en informatief, behulpzaam en respectvol zijn. Als je een beoordeling wil verwijderen nadat deze is gepubliceerd, dan kan dit door een mail te sturen naar onze klantenservice met hetzelfde e-mailadres dat is gebruikt bij de bestelling.

Elke beoordeling wordt gepubliceerd. Echter, eenmaal gepubliceerd, zullen wij een beoordeling verbergen als deze niet voldoet aan onze gedragscode. Neem een kijkje op onze “Beheert Hebtrek.nl beoordelingen?” FAQ voor info.

Download de app
Kijk, kies en geniet!
Ontdek het op Google Play Ontdek het op App Store