Opzoek naar hoe jij je Hebtrek Connect software moet updaten? Dan heb je de juiste pagina gevonden. Hier leggen wij uit hoe je kunt zien welke versie je op dit moment hebt en hoe je moet updaten.
Hoe update je de software
- Download de laatste versie van Hebtrek Connect via https://hebtrek.nl/connect
- Klik op “Download voor Windows”
- Na het downloaden klik op de bestand “Hebtrek Connect Setup”
- Als je een melding krijg van Windows Defender doe dan het volgende:
- Klik op “Meer informatie”
- Klik vervolgens op de knop “Toch uitvoeren”
- Er zal binnen enkele seconden een laadbalk in beeld komen en de installatie uitvoeren.
- Als hij geïnstalleerd is opent de software automatisch. Als je geen inlogscherm ziet, doe het volgende:
- Klik linksboven op het menu icoontje (3 strepen)
- Klik vervolgens onderaan op “Uitloggen”
- De software zal zichzelf herstarten
- Na het inloggen met je nieuwe gegevens kan je een printer instellen en je winkel selecteren.
- Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuwe aan via: https://backoffice.hebtrek.com/forgot-password
- Selecteer je winkel, want anders kan je geen bestellingen ontvangen. Je kan aangeven dat de software automatisch alle bestellingen moet accepteren door te klikken op “Bestellingen automatisch accepteren”
- Als laatste stap open je het menu (linksboven) en klik je op “Bestellingen”. Via deze pagina komen automatisch de bestellingen binnen.